Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 20:03   #10
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30kg+ presentasjonstråd

Jeg er 33, bor i Gamle Oslo, jobber innen IT/telekom (i 14. dager til... ), har sambo og katt, ingen (andre) barn.

De siste årene har jeg ikke kjent igjen meg selv som person. Føler jeg er i ferd med å finne tilbake til en versjon av meg selv jeg liker, og da først og fremst personlighetsmessig. Har alltid vært overvektig, så jeg har ingenting å relatere "meg som tynn" til.

Stortrives med å trene 2-3 ganger i uka, henge med venner, prøver meg på håndarbeid (men er egentlig alt for utålmodig...) og driver for tiden og starter opp en lesesirkel med noen veninner.
Sambo jobber i musikkbransjen, så det blir en del festivaler og litt konserter, men jeg har blitt så sær på musikken med alderen