Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 22:42   #12
Jannicke
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: Veldige variasjoner i vektnedgangen her ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er veldig få som kan få en unga akkurat når de selv ønsker, og mange kan ikke få i det hele tatt, spesialt om man har PCO. At du har en er jo et mirakel i seg selv, så vær taknemlig for det du har!

Tro meg, etter 15 år som ufrivilli barnløs, etter 15 år uten prevensjon, etter utallige pergo kurer, etter utallige hormonsprøyter, turer til st olav, egguthentinger, nedfrysing, opptining, tårer, smerte, aborter, utskrapinger, utredninger, elendig sædkvalitet, pco, og titusenvis av kroner, så tro meg, jeg ER takknemmelig for det jeg har. Tro meg, jeg VET jeg er heldig.

Men vi er nå sekundært barnløse, og ingen, ingen som ikke har kjent dette på kroppen kan forstå smerten ved å være sekundært barnløse.

Får ofte følelsen av at vi har ikke lov å sørge, sutre og deppe, for vi har jo 1.....så dette er tøft.

Men gode gud, ja jeg er heldig, som har en icsi prinsesse.
Jeg skulle bare ønske jeg kunne gi henne ett søsken.

Vel, jeg får bare se, hva som skjr i tiden fremmover. Reglene er jo klare uansett, jeg har pr nå en ALT for høy bmi. St.Olav nekter å behandle meg nå.

Jeg krysser alt jeg har for at dette skal være tingen for meg, når ALT annet har feilet......

Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat