Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 19:21   #3
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30kg+ presentasjonstråd

Joda, den er vel godt i gang. Men det har sikkert ingenting å si om vi starter en ny en, siden den andre er veldig gammel, og har 33 sider..

Anyroad: Jeg er 22 år og fra Trondheim. Studerer til vanlig, og da er det samfunnsvitenskap med fordypning i pedagogikk det går i. Ettersom jeg lever på studentbudsjett er det ikke alltid like lett å få endene til å møtes når man spiser lavkarbo, men det går rundt på et vis!

Mine mål og hva jeg veier ligger i veietråden!

Ellers, så har jeg altfor mange sokker som ikke har en partner, er over gjennomsnittet begeistra for bøker, strikker og hekler litt på høsten, og er glad i film. Noe dere lurer på?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat