Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 11:55   #7
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

God formiddag alle sammen
Jeg startet dagen kl 0600 i dag, og inntok min sjokolade-frokostblanding (ED-produkt) etter ankomst på jobb i 7-tiden. Hadde en herlig start på dagen med å måle meg med målebånd, og kom til at jeg tilsammen har minket med 49,5 cm . Ble i kjempehumør og fikk ny motivasjon, så nå føler jeg at dette kan bli en god uke. Skal til lege på onsdag for å sjekke status og finne ut om jeg nå skal over på fase 3 i dietten, men regner vel med å fortsette i fase 2 fram til ca jul. Ellers er det bursdagsfeiring på torsdag og så har høsten kommet for fullt her på vestlandet - og jeg liker høsten, masse herlige farger, mye vær (er kjempefasinert) og ikke minst masse kos inne. Ellers er planen å slappe av!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat