Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 08:21   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Morn morn! jeg er ikke helt våken enda... sto opp halv sju og det var 3 timer for tidlig. Jeg har sovet dårlig pga alle doturene( 4 turer..), masse vann som måtte ut ja, jeg gikk altså ned 1.7kg fra midnatt til halv åtte!

Denne uka har jeg gått ned 200g! Enda jeg trodde vekta skulle stå stille, jeg har hatt så masse vann i kroppen, fingre og ankler har vært veldig hovne, men i dag føles det litt bedre.

Jeg har fått storebror avgårde med skolebussen og mannen fikk jentene til barnehagen og er bare hjemom en tur nå for å spise frokost mens han spekulerer på jobben han skal starte på i dag( handicaprampe på kirken her).

Planer for uka? Aner ikke, n*te stillheten, etter en uke med en h*per gutt som hadde vannkopper uten andre plager enn masse prikker som knapt klødde( dvs ikke før det kom skorpe på..).

Frokost? Aner ikke enda, jeg må komme igang først

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat