Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-09, 21:03   #95
Abbe
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Abbe er på en erverdig vei

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og Abbe, jeg tenkte heller ikke spesielt på deg, altså! Jeg har vært moderator og deltager på dette forumet så lenge at jeg vet hva ringvirkningene kan være for folk med vektstress når det først virker litt enklere enn hva det faktisk er! At du først og fremst vil føle deg bedre er jo i grunn et veldig bra tegn . Jeg kjenner meg veldig igjen i det at alt har blitt veldig mye bedre på lavkarbo, men at det fortsatt er noe som ikke er heeelt som det skal være. En slags utmattethet som jeg ikke klarer å riste av meg.
Jeg synes ikke på noen måte du skal sitte og vente "bare" fordi du er ung! Hva er det for et råd?
Håper du får ønsket effekt av kelp. Jeg er veldig spent på om mitt skikkelig tykke hår kommer tilbake, det har jeg ikke sett siden slutten av tenåra

Tror ikke jeg skal legge ut her hva jeg syns om de fleste almennleger jeg har vært innom, men hovedrådet uansett hva som feiler meg er å ta det med ro og se om det blir bedre Det fungerte f.eks. ekstremt bra på leddbånd i kneet, er bare filler igjen... Og hvilepausen pga leddbåndsskaden gjorde at jeg gikk fra å være veldig aktiv innen sport til å sitte på baken i et par år!

Det hadde vært utrolig deilig å ikke bade i fuktighetskremer til stadighet og slippe å renske hårbørsten for store mengder hår etter hver lille børsting! Forventer ikke akkurat en umiddelbar forandring her, men er spent på om jeg merker noe over tid. For øyeblikket tar jeg totalt 130mcg jod (multivit+kelp) som tilskudd, mulig jeg øker til 180mcg om ei ukes tid men vil se om jeg merker noen effekt først.

2009- : Prøver lavkarbo
Abbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo (15-50g karbo) Svar med sitat