Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-09, 19:27   #21
Adriane
Medlem

Adriane sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Felleskjøpet har skjønt det!

He, he, pusse tenner på rovdyra Et sted går en grense!

Jeg startet selv med LCHF for halvannet år siden, og har jevnt og trutt tittet innom fora overalt for å lære mer. Leste en uttalelse fra en dansk vet, som ga meg en aha opplevelse.

Her sitter vi og pleier vår kropp med stenaldermat, helst økologisk, og har det rimelig bra Mens bikkja må spise små runde kuler som har "Best før mai 2013 trykket på baksiden

Fleip tilside. Mine to relativt små terriere (10 kg) spiser 200 g hver seg pr dag. Fra januar i år har foret bestått i kyllingvinger, koteletter med ben, kjøttdeig, slintrer fra oksefileter -alt rått. Kyllingben er favoritt.

Av øvrig kosthold koker/steker jeg lever, nyre, hjerte og fisk, av den grunn at den ene bikkja ikke vil ha rått.

De eneste grønnsakene som serveres her er gress, og uten begrensninger

Nå betaler jeg ca 20 kr pr kg for kyllingvinger,og det tilsvarer i underkant av en tier pr dag for å fore mine to hunder.

MEN - pelsen er blank, formkurven på topp, hvite tenner og ingen dårlig ånde lenger. Nå gjenstår å se om de holder seg friske og blir gamle.