|
Sv: Nå gir jeg snart opp
Opprinnelig lagt inn av Gladjenta81, her.
Jeg bare lurte på hva def. av TID er. Jeg har stått stille en et par måneder nå. Det er kun små endringer oppg og ned. Har lest at man har nådd et platå, dersom vekta ikke beveger seg i det hele tatt. Jeg ser at jeg ikke spiser så mange måltider som flere her inne, men det har funket fram til det stod stille. I hverdagen spiser jeg kun to måltider. Stor god salat til lunsj, med mye godt oppi. Deretter spiser jeg middag med kjøtt, broccoli, stekt sopp og smeltet smør. Noen som kan komme med noen råd? Har ikke lyst til å gi opp, for magen fungerer mye bedre, men skulle gjerne sett at vekta ga etter igjen.
Det er jo nå engang sånn at de aller, aller fleste av oss ikke raser ned i vekt men det går for det meste i rykk og napp men med stillstand i et par måneder, ja da er det på tide å kikke litt nøyere etter på menyen. Det beste er om du legger ut hva du spiser i løpet av dagen slik at eksperten her inne kan komme med noen kommentarer. Det aller vanligste er for lite fett og for lite vann. I tillegg så kan det hende du har en eller flere partystoppere, de mest vanlige er meieriprodukter minus smør, nøtter, tomater, søtningsmidler, dårlig søvnkvalitet, smerter og sist men ikke minst stress.
Jeg er en av de som nå har stått stille i ett år nå og har fortsatt en 10-12 kg til som bør av, bmi fortsatt over 27.
…og det er fint at du også har fått merke de positive helsemessige effektene av kostholdet i tillegg så har du jo blitt kvitt 13 kg… 
|