Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-09, 12:08   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Felleskjøpet har skjønt det!

Interessant!
Jeg har innekatt, og fôrer den vanligvis med tørrfôr fra Royal Kanin, i tillegg til at den får lettkokt sei innimellom. Katta er slank, frisk og trives, men jeg vil jo selvfølgelig optimalisere forholdene for den det jeg kan, særlig med tanke på at den lever inne. Jeg har sett nok feite innekatter!
Jeg har ved noen nødstilfeller kjøpt Friskies tørrfôr til han, og enn om jeg ikke merker noen direkte forskjell på formen (han er knapt året, og er uansett ganske hyper tidvis ), så merker jeg det på kattekassa! Mye mer avføring, enn av Royal Kanin.
Det argumentet jeg har fått fra de i dyrebutikken for tørrfor er at en katt som særlig lever inne ikke får jaktet og spist smågnagere o.l, og dermed ikke bein, og at tørrfor er bra for tennene, og for å forhindre bl.a stein.
Noen tanker om dette?
Nå vet jeg ikke om det finnes noen utsalg for råfôr i Oslo sentrum, det er et poeng, for holdbarheten er vel ikke så lang?!?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat