Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-09, 23:10   #10
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Felleskjøpet har skjønt det!

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Forer dere bikkja deres med den dritten Labb?

Det var da voldsomt da? Er du fôrselger??

Ja, forrige hund fikk Labb, og det var ikke noe galt med verken pels, poter, avføring, eller noe annet. Kan du dokumentere at det er "dritt" da??

Ja, hunder og katter er opprinnelig rovdyr, men rovdyr får vel ikke servert oppmalt kjøtt stappet som pølse ute i skogen heller?? Labb har forresten våtfor også...

Hva med alle de andre merkene som bl.a. dyrlegene selger? Er de så mye bedre da? En dyrlege skulle prakke på oss et for til katten som nesten ikke inneholdt taurin bl.a., og taurin er katten helt nødt til å ha i maten pga synet...
Hunden til en bekjent spiste ikke Labb, men den hadde alltid problemer med pels og hud.

Det vil alltid være delte meninger om hva som er best, hva slags type fôr som er optimalt (vått eller tørt, merke, etc). Så lenge jeg ikke finner noen dokumentasjon som motsier testene, eller så lenge dyrene holder seg friske og glade (og ikke har tegn til sykdom), så ser jeg ingen grunn til å endre fôr.

Jeg er ingen ekspert, og det er sikkert mye jeg ikke vet, men Labb kommer vel ganske godt ut i test vel??

http://forbrukerportalen.no/Tester/ua/1109773669.92

Og det står i testen at karbohydratinnholdet skal være 30-36 %, og når Appetitt i følge brosjyren skal ha en relativt lav karboinnhold, og er videreutviklet fra Labb, så har det da kanskje mindre?

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat