Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 20:51   #99
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Jeg er også brød mennesake, men jeg har lagd grønnsakssquich, til frokost og syns det er knall. Det er 3kabo i en quich. Ellers fikk jeg oppskrift på lavkarbolapper av ei på jobben...tenkte jeg skulle lage noen slike å se om de funker til frokost.

Men jeg leter og leter etter Sukkerfrikokesjokolade med 1karbo på 100gr, men finner den ikke. Har lett på Coop Mega, Meny, Spar, Ultra, Rema1000! Men ingen har den! Jeg leste en oppskrift her inne på lavkarbo smash og hadde sette SÅ frem til å lage det til lørdagen.

kanskje de har på helsekostbutikker? om de ikke har på en, så kanskje på en annen? de forskjellige kjedene bruker å ha litt forskjellige produkter

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat