Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 10:32   #87
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Opprinnelig lagt inn av linki, her.

heisann.har nett starta på lavkarbo..har tatt av 3 kilo på 1 1/2 uke....
men skrev ett innlegg for et par dager siden ang kostholdet mitt..og da spiste eg for mye salat...trodde d var bra eg ?!?!?...noen som veit korfor ( salat 2-3 ganger per dag)

nå leste jeg svaret du fikk og jeg tror vedkommende svarte utifra at du kun åt salat uten kjøtt og fett i. Ellers er det nesten umulig å svare deg siden du ikke skriver hvilken filosofi du følger, lavkarbo er så mangt!

Få i deg kjøtt/fisk eller fulg og salat eller andre grønnsaker til alle måltider og spis deg mett, ellers er det du som er eksperten siden det virker som om du ikke følger noen spesiell retning.

Men at du har tatt av 3 kg får meg til å tro at du gjør noe riktig i allefall

Les denne brosj*ren, den er ganske generell og lettlest og kan hjelpe deg en bit på vei: http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat