Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 09:30   #3
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, men vekten står stille!

Syns det ser ut som du spiser litt lite? Og i hvert fall for lite fett.
Jeg ville byttet ut matfløten med kremfløte og ellers ikke brukt lettprodukter i det hele tatt.

Når det er sagt, vil jeg bare si: slapp av Du har hatt en aldeles fantastisk vektnedgang, det er ikke alle forunt å gå ned 1,5 kg i uka! Og at du nå har stått stille den siste uka, er helt naturlig, hadde nesten vært rarere om det ikke skjedde. Kroppen trenger tid til å henge med, den har mistet masse vekt allerede, og har ikke så mye igjen heller, det går gjerne tregere med de siste kiloene. Du må nok bare være litt tålmodig, det er mange som står stille innimellom, før kroppen finner ut at det er greit å gi slipp på de siste kiloene også.

Uansett er det viktig å spise nok, så kroppen ikke tror det er krisetider, da vil den i hvert fall tviholde på alt.
Drikker du mye vann forresten?

Det er også mulig at du trenger mer grønnsaker for å ta de siste kiloene, ikke sikkert kroppen vil være på induksjon lenger.

Ellers gjentar jeg: prøv å slapp av, stress er nemlig en stor partystopper

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat