Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-09, 15:32   #30
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Svangerskapsdiabetes

Sitat:

Hva i alle sine dager er vitsen med å begynne med dette nå som du er nesten 37 uker på vei? Bare sånn for å finne ut at du har det? Innen svaret kommer til legen/jordmora di, så har du vel født

Sitat:

Kanskje det har noe å si for selve fødselen?

Nemlig Vibeke67!
Jeg tar testen i morgen tidlig og får resultatet fredag.
Jeg har et ønsket fødested (Voss) og de tar ikke diabetesmammaer pga mulige komplikasjoner hos barnet (de har ikke nyfødtavdeling og den nyfødte kan være hypoglykemisk). Så jeg må vite at jeg IKKE er diabetisk før jeg får føde der jeg vilvilvil! Ellers må jeg på KK i Bergen...om noen har fulgt med debatten om KK så vet de hvorfor jeg ikke vil dit...

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat