Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-09, 10:31   #4
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kan jeg spise og ikke?

Hei,
Dersom du ønsker en god progresjon på vektnedgangen anbefaler jeg deg å lese om de ulike filosofiene og velge en som passer deg. Ikke det at det er noe tvang altså, men det er så mange fallgruver for en nybegynner på lavkarbo og vi vil nødig se noen snuble og miste motivasjonen. I tillegg så er det mye lettere for alle lavkarbo guruene her inne å gi råd og veiledning når man følger en bestemt filosofi. Husk at dersom du har en egenkomponert kostholdsfilosofi så er det du som er eksperten…
Du får lånt bøkene på biblioteket og supplerer med informasjon du finner her på forumet. I fjor var det en som samlet mange oppskrifter i et lite hefte, masse ideer på hva du kan spise, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19503

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat