Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-04, 21:40   #7
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Atkins sier at første 14 dager er all alkohol forbudt,men det hadde jeg gitt blaffen i hvis jeg skulle ihyggelig selskap.

helt klart bør en passe på hva en drikker

Rødvin inneholder ca. 2gram kabo pr glass,tørr hvitvin 0.9
ren sprit inneholder ikke karbo,så cognac, whisky,eller gin tonic er karbofri,men en må jo huske på at kroppen forbrenner alkoholen før den tar fatt på andre oppgaver. Men det er vel de beste alternativene det du kan blande med vann el. Og det er sant en tåler mindre når en er på en ketogen diett.
De søte sakene bør en hverfall holde seg unna. En flaske pils inneholder 13.5 gram karbo.

Det anbefales faktisk et glass vin i ny og ne ,men hver dag? Den var ny.
Men det er ikke så mange år siden at folk med hjerteprobelmer ble anbefalt et glass rødvin om dagen,nå gjør globoid samme nytten.

Min erfaring er at hvis jeg holder meg til tørr vin går matinntaket greit,men drikker jeg noe søtt.baileys eller noe får jeg denne sultfølelsen og da blir det verre:-) Det er det man kaller en karbojunkie:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat