Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-09, 18:25   #8
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Haha - må le! Ang kalorier

Opprinnelig lagt inn av siwemor, her.

Helt ny på dette, men ser at mine måltider nok er litt små og Grete Roede preget ennå. Har ikke gått ned i vekt siste uke heller, selv om jeg har trente spinning en gang. Så jeg må vel heller spise mere fett da.

Dersom du lurer på noe med kostholdet ditt så er det lurt å legge ut hva du spiser. Ser at du har egenkomponert som filosofi og da er det strengt tatt du som er eksperten og da er det vanskelig å komme med råd og tips. Mitt råd er at dersom du ønsker en god progresjon på vektnedgangen så finn deg en filosofi du kan leve med lær den og følg den. Det er ikke det at jeg vil presse på deg en filosofi men det er så mange fallgruver for en nybegynner på lavkarbo og vi vil jo ikke at du skal snuble og miste motivasjonen.
Husk også at det ikke er normalt å rase jevnt ned i vekt, for de aller, aller fleste så går det i rykk og napp. Mange opplever å gå opp i vekt i forbindelse med mens og eggløsning. Har du spist mye salt så binder det vannet i kroppen. Noen går ikke ned i vekt om de spiser for lite kh, drikker for lite vann, spiser for lite fett, spiser noe du ikke burde. …men synes det er litt for tidlig å utrede om du har noen partystoppere dom for eksempel meieriprodukter, nøtter, brøderstatninger, søtningsmidler, tomater etc. Som du skjønner det er mange faktorer som kan spille inn og ikke minst er stress en av de verste partystopperne.
…husk også at muskler veier mer enn fett!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat