Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-09, 09:03   #8
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp, værsåsnill

Jeg har absolutt ikke noe erfaring med dette, men kan fortelle litt om hvordan det har virket for meg. Jeg også gikk ned 2 kg de første dagene, og ble kjempemotivert. Enda da fulgte jeg Lindberg - som tross alt godtar en del mer karber. Nå har jeg kuttet ytterligere på karbene. Men det jeg merker, det er at kroppsfasongen min bedrer seg. Selv om ikke målbåndet klarer å fange det opp, så merker jeg at jeg kan bruke bukser som var for små før jeg startet på dette...magen er blitt mye flatere (men på målbåndet er det ikke så stor endring - hvis noe overhode)

Så jeg tenker at kanskje noe kan være muskler? At vi faktisk går ned i vekt sånn fett-messig (dårlig forklart), men at vi har fått litt mer muskelmasse siden vi kanskje trener sammen med høyt inntak av proteiner - som bygger muskler.

Dette er ihvertfall min "trøst" nå når vekten bare har stått på stedet hvil siden de første 2 mirakuløse kg... Jeg veier meg hver dag (ja vet jeg ikke skal de), og er desperat etter å snart se noe på vekta...men siden kroppen føles lettere så er motivasjonen på topp!!

Håper det lykkes for oss å få noen kg ned også

Lykke til videre!!

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat