Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-09, 20:18   #17
lulla1975
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
lulla1975 er på en erverdig vei

Sv: Jeg går ikke ned i vekt...

Opprinnelig lagt inn av peder5, her.

Har litt av samme problem. Har holdt på i 2 uker nå, gikk ned 2,8 kg første uken, men bare 200 gram nå siste uke. Spiser ca det samme som første uke, og trener en hel del sykkel (4-5 timer i uken).

Forstår ikke at jeg ikke gikk ned denne uken. Det er vel ikke vanlig å havne på et slikt platå allerede etter 1 uke?

Kan det være at jeg spiser for lite fett? Har litt problemer med å få i meg nok av det tror jeg...

NB
Beklager at jeg "hijacker" denne tråden, men siden problemet mitt var identisk, så håper jeg det er ok..

Akkurat slik hadde jeg det også. Ned over to kilo første uke, og kun 0,2 ned uken etter. Jeg hadde i likhet med deg trent. Og hva skjedde så? Ned en kilo i uken de tre neste ukene, selv om jeg fortsatt trener styrke! Så ikke fortvil om hver uke ikke er like bra. Noen uker er bare ikke like bra vektmessig som andre. Og sånn er det vel når man ikke slanker seg også? Noen dager veier man mer enn andre, enten det være seg pga væskebindig i kroppen/ salt, mageinnhold.. Jeg er fan av¨å bruke målebånd fremfor vekt. Ned 6 cm rundt låvedøra er jeg sjeleglad for uansett hva vekten viser.

lulla1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat