Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-09, 12:48   #6
Skinnogbein
Juniormedlem

Skinnogbein sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trøndelag
Alder: 60
Skinnogbein er på en erverdig vei

Sv: Noen igjen av de som begynte ved nyttår?

Jeg er her fortsatt, jeg også :-) Har ikke hatt noen utskeielser - annet enn såkalt "lovlige", dvs. litt hjemmelaget bringebæris i sommer. Står likevel bom fast på vekta. Har ikke gått ned et gram siden begynnelsen av juni, og har prøvd både fettfestival i seks uker - resultatløst - etterfulgt av litt økning i antall grønnsak-karbo for å se om det utgjør noen forskjell. Like resultatløst. Skal fortsatt ned 7-10 kilo, og er litt frustrert. Men jeg gir aldri opp. For dette er et kosthold som likevel gjør at jeg føler meg vel - ser godt ut - og det gjør godt for kropp og sjel, Har nå startet med kosttilskuddet "Kelp", for å se om det kan være jod-mangel som gjør at jeg står stille. Skal gi tilbakemelding om dette etterhvert har noen som heslt virkning. Må si jeg er litt skeptisk, men her skal ingenting være uprøvd...
Må innrømme at jeg har vært svært lite aktiv på trimfronten, så det er kanskje der jeg må legge inn en økt innsats. Tror kanskje også at matinntaket er for stort - jeg har kanskje bortimot samme mengdeinntak i dag som da jeg startet - og da hadde jeg jo 17 kilo mer å drasse rundt på. Kan være noe å tenke på.

Skinnogbein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- egendefinert Svar med sitat