|
Sv: Sjokolade 70% +
Opprinnelig lagt inn av Like_a_virgen, her.
Takk for utfyllende svar 
Jeg takker sent for jeg har ikke før nå funnet "tråden" igjen, og viste ikke at noen hadde svart meg, hehe, hvordan i alle dager har man oversikten her?
Du bare klikker på kontrollpanel-linken på den øverste grønne linja til venstre, da får du en oppdatering av de trådene du abbonerer på (du abbonerer automatisk på en tråd dersom du svarer i den)
Opprinnelig lagt inn av Like_a_virgen, her.
Kan man leve på lavkarbo kosthold, eller passer det kun til å gå ned i vekt?

Lavkarbo er ikke primært en slankekur, men en livsstil som heldigvis også er vektregulerende. Om du går tilbake til "normalt" kosthold så vil du mest sannsynlig gå opp i vekt og få tilbake eventuelle plager du hadde før du la om kostholdet.
Det er litt forskjellig hvordan folk velger å leve etter at de har gått ned det de ønsker.
Noen trives så godt på ketogent kosthold, at de blir der, mens noen legger langsomt om til et vedlikeholdskosthold som f.eks Fedon.
Når jeg sier vektregulerende, så betyr det også at du ikke kan bli undervektig på lavkarbokosthold dersom du har riktig sammensetning i maten din (f.eks at du spiser nok fett dersom du spiser lite karbohydrater og omvendt).

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|