|
Sv: Fettfestivalen
Opprinnelig lagt inn av Nuppe, her.
JEG VIL OGSÅ VÆRE MED!!! Er det sånn at karbene får jeg fra grønsakene?
Er det noen grønsaker man styrer unna?
Kan en dag se sånn ut ; frokost 2 egg 3 striper bacon, majones
lunch: 1 kyllinglår
middag : hjemmelagde kjøttboller av kjøttdeig og egg med tacokrydder , et par sjampingjonger, et par cherrytomat
kvelds: kyllinglår eller egg og bacon
jeg er veldig forelska i kaffe med kremfløte, men jeg er absolutt villig til å kutte ut alle meieriprodukter... kan man bytte majonesen mot fløte?
Huff, jeg er ikke inne i tellinga enda...
Nuppe! Om du skal forstå Fettfestivalen så bør du lese hele tråden!
På fettfestivalen så spiste jeg ingen grønnsaker annet enn litt agurk.
Kylling er for magert, egg og bacon er finfint! Husk på å helle tilbake stekefettet over maten etterpå. Fløte er FYFY, majones er finfint!
Les tråden på ny, så slipper du å stille så fundamentale spørsmål .
Dessuten; Fettfestivalen var bare en idé jeg kom på inspirert av bl.a Chunky, Ciss og Skaldeman - eller for den saks skyld steinalderkvinnen/mannen, fullstendig blotta for karber (nesten), og så mye fett som man kunne spise. En platåknuser, altså.
Jeg klarte ikke dette i lengden, enn om jeg føte meg fysisk sett bra, så kjeda jeg meg, på kjøkkenet og under måtltidene. Men, det var veldig bra på mange måter! Jeg fikk babyhud, svetta knapt en dråpe, skarp som en synål, i det hele tatt veldig bra.
Og, sånn helt til slutt, jeg vet ikke hvor lang erfaring du har med lavkarbodietter, men fettfestivalen er for viderkommende, som kjenner kroppen sin godt.
Håper du hadde noe nytte av dette, jeg har drukket fire glass rødivn og er kanskje ikke i mitt ess i skrivende stund.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|