Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-09, 15:34   #20
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sprikende fastlegeanbefalinger

Det er ene og alene mangel på kunnskap/interesse som får leger til å fraråde lavkarbo kosthold. Om de hadde satt seg inn i det er jeg overbevist om at de hadde "sett lyset"

Ernæringsdelen av legestudiet er allerede så liten og mangelfull at de egentlig like godt kunne latt være. (Dette har jeg fra flere leger uavhengig av hverandre). Vet at Torkil reiser (eller har reist) rundt og informert og holdt kurs for leger. Og de yngre legene er mer oppdatert. Min lege og et par utenlandske (forholdsvis unge) vikarer på samme kontor er også veldig positive og har kunnskap.