|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Furine, her.
Bleiking i fleire omgongar høyrest ganske beinhardt ut for håret, men har ikkje testa det sjølv, altså. Hadde sjølv hennaraudt hår i vel 5 år, langt ned på ryggen. Tøff (eller dum? ) som eg var lot eg det faktisk vekse ut utan å gjere noko med det. Trudde ikkje noko ville dekke over hennaen. Tok meg 2 år å bli kvitt alt det raude (er normalt sett mørk blond). Her skulle det ikkje klippast kort,nei! Du må fortelle korleis det blir, forresten!
Nokon andre enn meg som har ambivalent forhold til frisørar?
Selv om jeg knapt har skulderlangt hår så orker jeg ikke å vente til det vokser ut 
Glemte jo å skrive i dette innlegget at jeg bare skal klippe av en tust i nakken for å teste, hehe. Skal IKKE bleke det selv, men bleke en lokk for å se om fargen går ut, sånn at jeg kan begynne å tenke på å gjøre det hos frisøren.
Jeg HADDE et ambivalent forhold til frisører inntil jeg møtte søteste Pia på Billie Bangs. Etter atten år med hjemmeklipp har jeg endelig funnet en frisør som hører på meg og som klipper håret mitt som jeg vil, men samtidig kan se hva jeg kan kle.
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Så, noen som kan anbefale noen bra i oslo?
Jepp, hun over Hun holder til i Ratkes gate på Løkka. Men hun er vel primært rockabillyfrisør med spesialisering på femtitallsfrisyrer, men det begrenser henne ikke altså, min sveis er vel mer sekstitalls (i hvert fall når jeg forlater salongen).
Ellers har jeg en vam anbefalning fra venninna mi som har like mye angst som meg, hun jobber på en Adam og Eva-salong, jeg kan spørre om navnet hennes, og sende deg en PM når jeg vet (Jeg antar at du stoler på mine anbefalninger mtp fastlege )

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|