Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-09, 22:10   #97
siljel
Juniormedlem

siljel sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
siljel er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Kjempeglad for at jeg fant denne tråden! Som noen nevnte, ofte har noen skrevet at de skal begynne på den, for så å være stille. Jeg er nysgjerrig!

Det jeg liker med spisdegslank.no er jo at alt er ferdig - i en hektisk jobb så er det veldig greit å kunne varme noe når man kommer hjem sent på kvelden, eller varme noe i mikroen på jobb i en pause. En annen ting jeg liker er at mange av rettene deres er glutenfrie - jeg er intolerant mot hvete. Derimot er det endel fløte i produktene deres ser jeg - jeg er intolerant mot melkeprotein og laktose også. Gurri malla så vanskelig det skal være å slanke seg da!

Men jeg snuser alikevel litt på denne, til hjelp for jobb og sene kvelder. Så kan jeg heller lage lavkarbo-middager selv i helgene og slikt. Inspirert av deg som skriver at du og samboer gjør det sammen. Slengte spørsmålet ut i luften til min kjære her, og han gikk faktisk med på å prøve ut en ukes rasjon og se om det var noe godt/etandes! Håper bare magen min tåler maten pga. melken da, jeg kan jo velge noen retter selv og unngå de som tydelig bader i fløte!

Kjempeflott med feedback om hvordan kosten går. Nå skal vi straks på ferie men jeg tenker at i høst når jobben blir hektisk så er dette en god idé!

Hilsen Silje i Bergen

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat