|
Sv: Start august
Jeg har ikke fått veid meg denne uka siden jeg er på ferie. De har en badevekt her jeg bor, men det er en sånn gammel analog en som viser helt forskjellig vekt ettersom hvor på vekta man står. Så det har jeg gitt opp. Jeg har klart å holde meg i ketose hele uka jeg har vært her, og det er jeg fornøyd med. Jeg synes det er litt vanskelig å spise ute, det blir mest salater da. Nå merker jeg virkelig hvor kjekt det ville vært om spisesteder kunne liste opp næringsinnhold i rettene de serverer!
Men supermarkedene her i UK er topp, de er flinke til å liste opp slikt på produktene sine. Og jeg var i en stor Boots-forretning, de hadde sitt eget merke med sukkerfrie karameller, både med og uten sjokoladetrekk. De var utrooolig gode! Kommer nok til å kjøpe med meg en haug hjem, for jeg har ikke sett disse hos Boots i Norge. Men det blir bare som lørdagsgodt nå og da, kan ikke drive og spise sånt hele tiden. Utvalget i Atkins-barer er også mye bedre her. Ellers har jeg vært på leting etter et merke som heter Russell Stover, men det har jeg ikke funnet her.

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
|