|
Skal legges inn på sykehus
Skal fra 25/8 inn på et lengre opphold på epilepsisenteret. (SSE)
Det lar seg ikke gjøre å leve lavkarbo der. Det blir servert brød frokost, lag matpakke til lunsj av brød. Middag som kommer fra rikshospitalet.
Ikke har pasienter lov til å lage mat selv på kjøkkenet. Vi har et kjøleskap til å ha matpakka og evnt drikke i. Kan også ha annen mat der, men det er begrenset hvor mye plass det er, da ca 25 pasienter skal lagre matpakker og pepsi'n sin ( )
Jeg kommer til å legge på meg sikkert 5 kg++ oppholdet er planlagt helt til 22/9
Jeg har epilepsi som dere sikkert forstod. Skal i utg. punktet inn for medisinskifte, da jeg har vanskeligheter med å holde meg på match vekt. Går på medisiner med en hel haug med uheldige bivirkninger, og jeg får stort sett mye bivirkninger. Vekt problemer er en av de. Gikk på noe annet tidligere, og da gikk jeg så ned i vekt at jeg måtte kutte de ut. ( tro det eller ei, veide ned i 52 kg-følte meg ikke bra helsemessig da).
Kommer jo helt klart mye positivt ut av oppholdet, jeg kommer meg kanskje ut av vektproblem helvete. Lavkarbo er og blir min livsstil, men kranglete medisiner hjelper liksom ikke på.
Huff, ja da fikk jeg ut litt frustrasjon. Ble langt dette.
|