|
Sv: Sult!
Heisann!
En ting er å bli sulten, fordi man er på diet eller spiser sjelden. MEN, og det er et ganske stort MEN..for vi mennesker tar ofte feil i at det er sulten som gjør oss kvalm når vi har jobbet hardt fysisk. Det som egentlig er problemet er nemlig veskebalansen i kroppen. Dersom man ikke får i seg nok veske vil man bli kjempe kvalm og også kanskje svimmel. Det er helt greit at man ofte blir kvalm når man er sulten, men husk å drikke masse vann. Kjempe viktig spesielt i starten av en diet også for at kroppen skal kvitte seg med masse avfallstoffer.
Spurte ei som har litt peiling på akkurat dette. Jeg trena mye på studio før, og selvom jeg akkurat hadde spist så blei jeg skikkelig kvalm kort ut i treninga, og da fikk jeg beskje om at jeg måtte drikke mer..og dette var jo da jeg ikke var på ketolyse, så var ikke fordi jeg ikke hadde no lager av karber å ta av heller. Utrolig nok så stemte det...drakk mer vann og kvalmen ga seg ganske kjapt..
Men selv sagt så kan det jo også være noe med at man ikke spiser nok eller ofte nok, men jeg holder fremdeles en knapp på vann jeg da
|