Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-09, 01:18   #139
Berghite
Juniormedlem

Berghite sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Berghite er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Hei,
har lest tråden med kjempeinteresse.
Jeg har nå vært på lavkarb i 7 uker hvorav ketose i 5.5 uker, og fordi jeg har gått opp 2 kg har jeg tatt av tilsammen 0.9 kg på denne tiden. På 8 uker før det gikk jeg ned ca 1.5 kg på Grete Roede. Jeg må bare innrømme at jeg begynner å bli kjempesliten. Jeg ser også at magen er på vei tilbake. Det er ikke særlig mye lightbrus eller rare karber, det er heller ikke spesielt få karber og jeg tar tilskuddene. Jeg elsker salat og kan spise det til alle måltid. Det spenstigste jeg spiser er ppilller. Jeg er dessuten kjempesulten hele tiden og har cravings. Jeg rører en god del på meg, har høy muskelmasse og elsker å trene. Stixen blir lilla. Jeg har lite overskudd til å telle karber, og er slapp og svimmel. Ikke orker jeg å gå av kuren heller for da vil jeg jo gå opp mer enn jeg har gått ned på hele denne tiden. Fatter ikke hvordan jeg kan gå 30 kg ned på denne måten. Hva er det jeg ikke skjønner?