Tråd: Kalorier?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 16:48   #13
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier?

For mitt vedkommende så sier jeg bare at JEG kan spise så mange kalorier jeg vil i form av fett, så lenge jeg holder meg unna karbene. Jeg vet det bare fordi jeg har eksperimentert på min egen kropp i tre år, spist meg frisk fra mange plager og gått ned 40 kilo.

Det viktigste tror jeg er at vi er forberedt på dette; at vi må beregne å eksperimentere litt på egen kropp, siden alle kropper jo er forskjellige. Da er det også lurt å skrive ned hva man spiser (nøyaktig) og å skrive ned hvordan de ulike matvarene og mengdene får DEG til å føle deg i kroppen, á la friskere, lettere, mer opplagt eller evt. sliten, tung, dorsk.

Kjenn etter. Kroppen din forteller deg det du trenger å vite. Og ta deg tid.

Tid tid tid. Det funker.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat