Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-09, 22:16   #167
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips til nybegynnere

Grensa på karbohydrater finner man som regel ut etter å ha holdt på en stund, men om man har mye overvekt kan det virke som om en skaldeman-variant er mest effektiv (minst karber).

Det er det samme alt sammen - stort sett, da. Foseid har ikke så mye fett i maten, Lindeberg har en veldig liberal lavkarbo - med høyere karboinnhold (jeg synes Lindeberg passer best som vedlikehold). Atkins driver jeg å leser nå og har ikke satt meg helt inn i det. Ketolysekuren har 15 g karber pr. dag. Også er det fellesbetegnelsen på alt: LCHF (Low Carb High Fat). LCHF har opp til 60 karber pr. dag. Nedre grense finnes ikke - man finner ut hvor mye man tåler etter en stund.

Det er ikke mye proteiner som du nevner - det blir det samme som vanlig. Men, prinsippet er å bytte ut karbohydrater som brensel med fett.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat