Tråd: Start august
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-09, 16:39   #225
Tictac
Medlem

Tictac sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Svingen
Alder: 55
Tictac er på en erverdig vei

Sv: Start august

Jeg har startet i august jeg også med å lese meg opp! Liker å være godt forberedt! Skal innom Meny senere i dag og se hva de har der. Har skrevet ned endel tips til mat jeg kan kjøpe inn.
Har mann (som ikke skjønner denne type kosthold) og to barn som følger han, så jeg er litt ensom akkurat i dette. I tillegg er jeg ikke noe særlig til kokk, så jeg har litt å jobbe med!
Må lage opp litt frokoster/lunsjer jeg bare kan plukke med meg i farta, er ikke alltid jeg rekker spise frokost hjemme.
Kan jeg bruke sånne frossenblandinger med grønnsaker eller må jeg kjøpe i løs vare forresten?

Har nettopp prøvd ostechips, og det smakte ok, men ser ikke akkurat for meg at det blir en vane å spise

Lykke til alle dere andre! Jeg begynner for alvor om en uke eller to, og da skal jeg oppdatere tickeren også (har lagt på meg 1 kilo siden jeg lagde den, kjøpte et brett med colabokser på harryhandel, og de vil jeg gjerne drikke opp *plystre*)

Tictac er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo enn tidligere, myyye mindre.... Svar med sitat