Tråd: Start august
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-09, 12:10   #221
Zelena
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Zelena er på en erverdig vei

Sv: Start august

En liten status-rapport fra meg her:
Jeg begynte nå på mandag, og syns at denne uka har gått bra. Jeg har hatt litt hodepine (og trøtt på kveldene, men det kan hende kommer av at jeg begynte å jobbe igjen nå på mandag etter ferien, blir litt sliten de første dagene da), men ellers i fin form.

Når det gjelder vekta så har jeg ikke kalrt å holde meg unna den.... har veid meg HVER dag Må nok skjerpe meg der ja....
Men på 5 dager da, så har jeg gått ned 3,1 kg DET er jeg fornøyd med!!! Merker det allerede på buksene - en herlig følelse.

Jeg har bestillt vitaminer på nett, men ikke fått de enda. Håper formen holder seg til jeg får de!

Jeg har ikke telt hvor mange karber jeg spiser om dagen - men spiser riktig mat til hvert måltid. Ser over her at du bør ha 12-15 karboer om dagen. Så mitt mål videre er å ikke veie meg hver dag og telle hvor mange karbohydrater jeg spiser om dagen.
Er ganske sikke på at jeg er i ketose, har denne metallsmaken i munnen..... Og tror vel ikke jeg hadde gått ned så mye hvis jeg ikke var i ketose, eller??

Ha ei fin helg alle sammen, og lykke til videre

Start: 10.august 2009
Zelena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat