Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-09, 10:50   #13
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ny bruker (gammel smugleser). Trenger råd

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

På Skaldeman 50+ holder det jo lenge med kål, blomkål og brokkoli? Jeg vet det er kjedelig med nakkekoteletter og blomkålmos flere ganger i uka - men brødskiver 3 ganger om dagen er også igrunn ganske kjedelig!

signerer. Du trenger ikke å spise mengder av grønnsaker. Er jeg skikkelig lei, men vil ha noe grønt, så kjøper jeg med en pose ferdig salat, minifamilie fra dole (isberg, gulrot og rødkål, 1.2g karber pr 100g).
Ellers tar jeg 100g brokkoli eller 100g blomkål og lager enten mos, spiser rå eller river den og steker den i masse smør som jukseris. Sistnevnte er veldig godt og suger til seg masse saus, smør el.l. og er topp for å få nok fett.

Du skal bare spise kjøtt, fisk, fugl, fett og noe grønt på Skaldeman 50+ .
Det blir bare så kjedelig som du gjør det sjøl. Brødskive med hvitost 3 ganger om dagen dag ut og dag inn er kjempekjedelig det også Men legger man til litt p*nt på pålegget eller b*tter pålegg blir det ikke så kjedelig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat