Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-09, 03:22   #111
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Lyst på ordentlig sprøe ostechips?

Jeg har funnet ut følgende:

Taffelost - funker aller best! Ferdig skivet er så lettvint atte. 3 min i min mikro, helt utrolig bra. Alle sorter taffelost i skiver er sykt godt.

Norvegia eller jarlsberg i skiver - sprøtt og deilig. Nøytralt i grunnsmak, her kan man legge på en del smak i form av krydder. Blir KJEMPESPRØTT! i min mikro i alle fall. Men jeg må bruke litt mindre tid til dette enn til taffelosten. Ikke mer enn 2,5 min her.

Nøkkelost! For de som liker det, er dette fantastiske chips! Deilig smak! Mindre tid enn til taffelost. 2,5 min her også.

Ridderost, eller Kavli osteskiver - NEI NEI NEI NEI NEI! Funker overhodet ikke.

Dette er HELT klart en av de mer geniale oppskriftene jeg har sett på lavkarbo. Kinobesøkene mine er nå reddet for all framtid - det funker så sykt bra. Dessuten er det nå GREIT å spise chips, liksom. . . I alle fall hvis man er bare sånn LITT sulten!

Dette burde noen fått en medalje for!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat