Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-09, 22:46   #215
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Haha, jeg er passe teit, da.
Er jo bare å sjekke på nettsidene til Kiwi .
For de som skulle lure, så får man varer som har gått ut på dato, eller går ut samme dag gratis.
Men, her er svaret på det jeg egentlig lurte på:

Sitat:

Frukt og grønnsaker er vår aller viktigste varegruppe og målet er å være best av lavpriskjedene på dette området. Derfor har vi utviklet vår egen kvalitetsgaranti som sørger for at du får dobbelt pris tilbake om du kjøper ferske frukt og grønnsaker du ikke er fornøyd med. Nøl ikke med å si i fra. Se på det som finnerlønn.

Nice! Jeg vet at Kiwi har leveringsdag på mandag og torsdag, så da er det vel bare å dra dit på en onsdag, da

Men, bare litt teit å kjøpe frukt/grønnsaker, og med en gang man har betalt si "døh, disse er forresten råtne" ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥