|
Sv: Hva med tofu-nudler? Konjaknudler?
: D Kan bekrefte at det var helt supert!
Jeg lot nudlene renne av vannet i posen, så tørket jeg dem litt med kjøkkenpapir.
La dem så i en bolle, tilsatte litt soyasaus og lot dem stå mens jeg stekte opp strimlet svinekjøtt, reker, bønnespirer, paprika og gulrot høvlet av med ostehøvel, samt litt soyasaus her også - og dryppet litt fersk lime over det hele 
Tilsatte Blue Dragon red curry sauce (tror jeg den het), med 4,4 karber pr. 100 gram (ikke dårlig! - lot det surre et par minutter, for så å tilsette nudlene mot slutten. Surret dette i ca. 1-2 minutter så det fikk blandet seg godt.
Serverte uten noe til, og både meg og min venninne syntes det var kjeeempegodt! Hun spiser ikke lavkarbo men syntes det var veldig godt, og hun vil ha det ofte Hehe. Kjempekjekt for henne også, siden det er nesten ingen kalorier.
1.8 karber gulrot
2.9 karber soyasaus
3.8 karber bønnespirer
1.3 karber paprika
3.5 karber nudler (da regnet jeg utifra det høyeste tallet på pakken, som jo kan bety noe annet, men for sikkerhetsskyld)
TOTALT: 13.3 karbohydrater
Denne passer til to, om du ikke er veeeldig sulten, da Deles den på to blir karbohydratene: 6.65 pr. prs
Jippi! )
Nudlene smaker lite, men man får liksom smaken fra sausen på dem så da gjør det lite. Det føles virkelig deilig å kunne blande "kjøttet" med noe, og det tar virkelig plassen for "ordentlige" nudler. Helt supert!!
(Eksempelbilde med nudlene fra google)..

Fikk ikke tatt bilde da batteriet var tomt :/ Sorry!
Sist redigert av Amagetha : 13-08-09 kl 18:54.
|