Tråd: Start august
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-09, 11:50   #195
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Start august

Søte er dere

Nå fortalte jeg akkurat fastlege om hvordan jeg tenker å prøve å gå ned i vekt, og hun var entusiastisk til lavkarbo/blodsukkerkontroll, men da jeg nevnte kostindusert ketose serverte hun en skrekkhistorie om sin nabo(!) som visstnok hadde gått ned masse på kuren og så lagt på seg alt igjen, haha. Jeg lar meg ikke skremme, jeg tror det handler om hvilket kosthold man tror man skal kunne "gå tilbake til" etter ketolyse... Jeg vil bare ha tilbake litt frukt og bær sånn en gang i fjern fremtid, jeg, brød/pasta/ris kan jeg fint se for meg å leve uten!

(Dvs, helt til jeg husket at alle favorittrestaurantene mine er indiske...hihi. MINDRE ris, da!)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat