Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-09, 21:18   #25
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Jeg gikk ned 10kg på noka dietten ( og ja, shakene var sjuk gode, jeg savner smaken av sjokoshaken enda) for 5 år siden, og da visste jeg at lavkarbo var greia, men jeg ante ikke hvordan jeg skulle komme i gang... Men så ble jeg gravid, gikk opp 16kg i svangerskapet, og gikk de opp igjen i ammeperioden fordi jeg hadde ikke tid til å lage skikkelig mat og det gikk m*e i is, pomes frites eller annen mat som stekte i stekeovn, jeg hadde seriøst IKKE tid til å hente meg et glass vann de første 6månedene, jenta hang i puppen konstant uten opphold.
Jeg meldte meg inn her og prøvde å komme i gang med noe, men fikk ikke tak i noen bok og egenkomponert fungerer som kjent ikke alltid like bra og for meg funka det ikke Kiloene la seg på sakte, men sikkert..
Så ble jenta litt større og litt mindre krevende og mars 2006 satte jeg i gang med lavkarbo og gikk ned 10kg, ble brått og uventet gravid og klarte å spise sånn ca lavkarbo i hvaerdagen og gikk opp totalt 5kg.
Men så ble jenta født og vi endte opp på sjukehus fordi hun hadde et s*ndrom, trengte ekstra oks*gen og fikk mat på sonde mm. Og på sjukehus er det ikke lett å få tak i lavkarbomat, og lettere blir det ikke når man lever i et vakum av ukjente ting, leger som ikke oppl*ser osv... Så jeg la på meg nesten 11kg på 2måneder, og da pumpet jeg 7dl mjølk i døgnet til jenta og åt ikke så vannvittig m*e sjokolade, selv om det ble noe.. Og siden rant kiloene på.
Nå håper jeg det er lavkarbo for resten av livet og at jeg går ned mine 60kg overvekt.

Siden jeg ble sammen med mannen i august 2001 har jeg lagt på meg 60kg! Totalt vannvittig, men mannen elsker meg gjennom t*kt og t*nt

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat