Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-09, 14:07   #1
Bobbo
Juniormedlem

Bobbo sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 37
Bobbo er på en erverdig vei

Nye tider, nytt forsøk

Jeg hadde en liten runde før militæret, og gikk da ned noen kilo. Det er nå et par år siden, og vekta har gått jevnt og trutt opp. Studentlivet har tatt på, med "grandis og øl", men nå er det nok, og jeg skal kjøre en ny runde.

Motivasjonen nå er egentlig at klærne ikke passer lengre, og da spesielt finklærne og sånn. Det er også noe dritt å handle nye klær, og de gamle går fortere istykker. Det er selvfølgelig MANGE grunner til å gå ned i vekt, og veldig få til å ikke gjøre det, men det er først og fremst klærne som sparker meg igang denne runden, sammen med at damer ikke tenner på feite gutter. Alt det andre blir en solid bonus.

Fordelene mine er at jeg har råd til å spise det jeg vil, og at jeg spiser hjemme så og si hver eneste dag. Ulempen er at jeg bor i et kollektiv/forening med felles middag og fellesinnkjøp av mat. Jeg regner med at det ordner seg. En annen ulempe er selvfølgelig alkoholen, men jeg håper å få litt støtte (mindre press) fra de andre, og så får jeg holde meg til sprit.

Satser på at det går bra nå, og jeg føler egentlig at det må det.

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat