Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 20:23   #11
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 20 kg forsvant på ca 5 mnd

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

det står at man helst skal spise både en omelett og en suppe per dag, og det er vel disse tingene jeg har mest problemer med å få ned...

Dette er bare en anbefaling fordi de antar at de fleste av oss greier å spise disse produktene. I følge min lege er det ikke hvilke produkter vi spiser, men at vi følger konseptet som er avgjørende.

Tips til omelettene; del en pakke i 2, ta den ene halvparten og tilsette halv væskemengde og 1 egg.
Dette gir omeletten en bedrekonsistens og ikke minst bedre smak, og i tillegg beholder måltidet næringsverdien som oppgitt på pakken.
Jeg bruker ofte hvitløkspulver/salt som krydder da det tar bort protein-smaken.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat