Tråd: Reduxin
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-05, 19:14   #6
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av LindaSD

Jeg fikk pillene i posten for sånn prøve på en måned, gratis.
men det er mååånedsvis siden jeg bestilte de da! (ja fikk unnskyldsning om at de var trege...hihi, hadde glemt de av).

Står at de hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett.... men når jeg spiser såpas lite karber så er det vel ikke noe vits?
Eller er det det motsatte? Vil hjelpe masse på de få karbisene jeg spiser....?
Hmmmmmmm........

Jeg er redd disse pillen ville ha motsatt virkning. Altså at de ville fungere som en sovepute. Ja altså at når du bruker pillene så ville du tenke at når du har de så kan du skeie ut med mer raske karber.
Men det er jo interisankt at de hindrer fettlagring av karber. det ville jo si at du kunne spise så mye frukt du ville uten å legge på deg, dersom de virker effektivt da .

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat