Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-09, 00:55   #6
Amagetha
Medlem

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 41
Amagetha er på en erverdig vei

Sv: Atkins på vei ut?

Kan jo bare snakke for meg selv, men for min del hjelper noen av de tingene man får kjøpt som "lavkarbo-produkter" når jeg ellers ville ha feila helt... Føler at det hjelper veldig når du blir bedt bort og alle skal ha et eller annet å knaske på. Da KAN man kose seg med baconsvor og mentos, liksom. Men da snakker jeg ikke om atkins sjokoladebarene (decadence..).. synes de smaker fææælt og fake hehe. Og så er de nok partystoppere for min del (ikke baconsvoret, altså, men de søte sakene) tror jeg. Men jeg klarer meg fint uten lavkarbogodteri da.

Tortilla-wraps samt pitarbød med 3 og 4 karber pr stk. er vel ikke så mye galt i? Det er vel greit det? Mama lupes (?) og slikt.. noen som har noen synspunkter på det, uten å lage dette til en hel diskusjon om dette istedenfor det trådstarter spurte om?

Har forresten merka det godt jeg og, når jeg har leita etter atkins-produkter. Er lite å finne. De vonde barene gjenstår :P

Finner dog andre produkter istedenfor, som cachet-sjokolade ol. Leter stadig, litt fordi jeg har startet en liten blogg om diverse alternativer når man føler for det.