Tråd: Start august
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-09, 21:28   #81
Meatscience
Medlem

Meatscience sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 50
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av "minsten", her.

RØMMEGRØT er såååå godt!!! Hadde ikke tenkt på det...nam
Da skal jeg sjekke litt oppskrifter, eller går det å kjøpe ferdig? Eller inneholder den for mye karbo?

Jeg tror den ferdigkjøpte inneholder for mye karbo. Jeg brukte en oppskrift jeg fant her på forumet. (Skjønner ikke hvordan jeg lager link dessverre, men du finner den hvis du søker etter rømmegrøt.) Den inneholder sånn Johannesbrødkjernmel (eller noe i den duren) og det fikk jeg kjøpt på helsekosten. Det er dette som gjør at grøten stivner. Funket bra, smakte godt, men var fryktelig mettende. De andre ingrediensene er "vanlige" ting, sånn som seterrømme og fløte.

Jeg hadde også fryktelig lyst på noe godt i dag. Jeg har ikke hatt matlyst, men søthungeren har vært der. Jeg fant sukkerfri sjokolade på Rema 1000, (med litt karber, men skal spare den til i morgen) og sukkerfri Mentos som ikke har karber i det hele tatt. Så satser på Mentos'en i kveld.

Ellers var jeg dum og drakk Tab X-tra i dag, den har jo ikke karber men det er aspartam i den og det er vel ingen fordel? Håper ikke jeg har gått ut av ketose nå pga den dumme brusen...

Forresten til dere som liker Bacongull: Det er ikke alle typer baconcrisp som har karber, de som er i gjennomsiktige poser har 0 karber så da slipper man å regne noe karbs der. Men Bacongullet til Maarud smaker jo godt da.

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat