Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-09, 23:09   #125
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Mitt aller beste brød

Du må gjerne bruke hva du vil, men da er det ditt brød.

Jeg skjønner ikke hvor dere kjøper varene deres! Jeg får det ikke til at det er så dyrt som 70-80 kr for et brød. Jeg betaler f eks 50 kr for et glass JBKM, og da bruker jeg norn få teskjeer til ca 1 kr per teskje. Jeg regnet ut en gang at det var ca 40 kr per brød, og det er mange brød man får kjøpt på butikk som koster så mye. Men jeg bruker som sagt bare to-tre skiver i helgen, for jeg prøver å la være å basere meg på brød. Da blir det til å leve med. Hvis man tenker å erstatte et "normalt" brød-kosthold (frokost, matpakke, kveldsmat) for hele familien med dette brødet, blir det uansett veldig dyrt - enten det er 40 eller 80 kr stykket.

Og det er bare en brød-erstatning da, la oss huske det! Så derfor er det nok best brukt sånn litt innimellom.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat