|
Sv: Stagnasjon i muskelvekst og vektnedgang!
Men, du trener jo rimelig hardt, da, gjør du ikke? Og maten din er temmelig proteinrik. Måler du deg med målebånd? Er ikke sikkert de tydeligste resultatene dine kommer i form av vektnedgang lenger, om det finnes mulighet for at du går opp i muskelvekt.
Men, det er jo noen partystoppere i menyen din, som lavkarbobrød og ganske mye meieriprodukter.
Så lenge du spiser deg METT! så spiser du nok. Og, ja. gulerøtter er fulle av stivelse. Sjokobitene anser jeg faktisk ikke som det verste, da, men du spiser kanskje litt mange av dem? Hva med å begrense deg til en eller to om dagen? Du har også mye å gå på med tanke på variasjon av grønnsaker!
Og jeg tror du tenker lurt i å finne fram til en filosofi, det er mange som fikser det helt fint med egenkomponert, men når det butter til så har man bare "seg selv å skylde", når det er en selv som står for kostholdet. Begynn med å konsentrer deg om en enkelt filosofi, følg reglene hundre prosent over en tid, da er i alle fall min erfaring at man lærer kroppen bedre å kjenne. Man må kunne reglene for å bryte de, om du skjønner? 
Jeg har vel et slags egenkomponert opplegg nå, men det er etter to år på Atkins.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|