Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-09, 17:41   #163
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Hei!
Jeg synes det er ok at du skriver om RAW FOOD her.
Det er tydelig at DU er overbevist at dette er rett kost. Og at det er rett kost for alle. Jeg synes du heller burde fortalt om din helsehistorie og om hvordan du ble frisk av råvegansk kost. Og så kunne de som var nyskjerrige kontaktet deg og diskutere det med deg.
MEN istedenfor legger du det frem som eneste rette og har ikke tro på at vi har peiling på kosthold og helse...mange spørsmål om vi spiser rent, uraffinert etc, du serverer oss forskning vi allerede vet om (rødt kjøtt). JA VI FØLGER MED I SAMFUNNET om debatter om kosthold...

De fleste her inne KAN MYE og har lest mye gjennom flere år, er over gjennomsnitt interessert i hvordan helsen og kroppen henger sammen. og har mye erfaring. Jeg synes du UNDERVURDER vår kunnskap om mat slik du argumenterer og står på her. At det er du som har rett og vi vet ikke vårt beste liksom...
Jeg er faktisk enig med deg også. RÅ mat bør få større fokus. Også her på lavkarbo. Tror det er viktig å spise mye rå mat, men tror ikke det er nødvendig med helomvendig.
Jeg har selv prøvd RAW-dietten. uten å merke noe bedring. får heller ingen resultater av lavkarbo, vegetarisk.
MEN ETTER BARE 2 uker på syre/base-dietten får jeg resultat...
jeg tror mer på BASISK kost/PH-balanse.

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat