hei jeg må bare snike meg inn her litt Misunner deg som som skal på tur i varmen. Det høres veeeldig fristende ut etter denne drittsommern. Men jeg er litt enig med Nannah her. Skal du reise i november er det nok lurt å komme seg litt lenger sør enn middelhavet. Egypt er jo perfekt. Der kan man være veldig heldig å få billige reiser. Men skal du dra dit blir man absolutt anbefalt å legge litt penger i hotell pga en litt nedprioritert standard. Har også hørt at det lønner seg å velge et hotell med All inclusive om man drar dit. Har aldri vært i egypt, men har mange venner som har vært der opptil fler ganger. Er visst helt fantastisk både på land og under vann Skal definitivt dra dit når poden kommer ut. Charter er ikke helt som du hadde forestilt deg nei Men hvis du er flink med reserch kan man ende opp med en mye billigere tur om man ikke bestiller charter. Det kommer veeeldig an på hvor man skal reise. Til de typiske feriestedene som kanariøyne, greske øyer osv lønner charter seg. Men til Egypt kan det være det kan lønne seg å bestille fly og hotell hver for seg. Lurt å sjekke i vert fall. Lykke til med planleggingen, det er en moro del av det å dra på tur Men jeg ville ALDRI reist til kanariøyne. Da kan du like godt bli i Norge (om du ikke vil være omringet av nordmenn på ferie. er vel en av grunnene til at man reiser bort, eller?!)