Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-09, 20:09   #9
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Uvel og hjertebank

Problemet med mitt stoffskifte er at det aldri har vist på blodprøver. Heldigvis hadde det fordoblet seg i januar, selv om det var under grensen for diagnose, og da fikk jeg endelig prøve Levaxin. Og det hjalp, selv om virkningen var kort.
Og dermed har blodprøvene regulert seg til litt mer normalt igjen, siden jeg er medisinert, og de viser ingen forskjell selv om jeg har økt dosen to ganger. Har aldri merket noe til overdosering før i alle fall.

Så jeg tror ikke blodprøver hos meg viser hva som egentlig skjer i kroppen min. Samme som at ketoner i urinen ikke viser hva som virkelig skjer i kroppen. Jeg må gå etter symptomene. Men legen min stoler dessverre blindt på blodprøver og har enda ikke villet gi meg diagnose, selv om Levaxinen har hatt effekt.

Om det er kostholdet mitt som nå regulerer stoffskiftet, ville jeg da hatt symptomer på overdosering lenger tro, eller kommer det og går?

Siden magnesium i går hjalp ganske fort (eller placeboeffekt?), så tror jeg det kan ha vært magnesiummangel altså. Men om det fortsetter, skal jeg følge litt mer med på symptomer av overdosering. Skal til legen igjen om en måned og ta nye blodprøver i alle fall.

Har de du vet om opplevd det med lavkarbo, kombinert med medisinering? Eller kun overdosering generelt?

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat