|
Sv: ~ Julitråd ~
henger meg på her jeg og. fant ikke noe innlegg som jeg hadde skrevet før, selv om jeg trodde det. er 34 år, fra trondheim. et barn, jobber i hjemme sykepleien.
starta egentlig9.7 (og rasa ned 3 kg på et par dager-disse ble værende borte i ferien også hurra) men så kom det 2 uker ferie hoppende.så skikkelig start ble ikke før 22.7. følger med karbohydratene....masse.(men det blir nok mindre etterhvert når jeg har funnt ut hva jeg kan putte inn ol).sånn fra den 22 til i går hadde jeg vel tatt av 1,5 kg ca.106,3 -104,7 det skulle vel bli 1,6 faktisk *gliser fornøyd* bra det da på 11 dager syns jeg selv. det blir 4,6 kg siden jeg starta. og det beste er at jeg ikke har vært sulten egentlig.
og med ca 1 kg i snitt i uka så kan det jo hende man klarer å full føre også. har 35-38 kg som bør av....
dere som har drevet med dette ei stund, øker vekttapet når man trener?
jeg har jo trent 2-4 ganger i uka til i slutten av juni ( da ble det sommer med masse annet) men ska starte opp igjen nå i morra.og det beste er at det føles ikke som et ork.......je glgeder meg faktisk. det blir mest spinning og styrke.
|